PDA

View Full Version : I got a feeling.



Blair_Au
05-10-2009, 09:34 PM
that my ps3 is gunna die. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

well. its been freezing a bit lately. i thought was no drama. but tonight i cant get into games it freezes on the menu n shit or it says downloading game settings. then it freezez. ive tried every game but same thing. this happened 2 me the last time it broke. same thing as KLAZLAs i think.

but i would rather it die now than die next month when the warrenty runs out.

fuck i hope its alright.

:violin:

Blair_Au
05-10-2009, 09:36 PM
ill keep u updated on status

Blair_Au
05-10-2009, 10:02 PM
this is a bad pic but u get the idea of whats happening.
http://i595.photobucket.com/albums/tt33/Blair_Au/P1000824.jpg?t=1254740522

KLAZLA
05-10-2009, 10:21 PM
mine froze at startup, does the sound n stuff keep goin like its just loading heaps or does it completely freeze?

YNWA01
05-10-2009, 10:22 PM
does it play DVDs and stuff still tho?

Blair_Au
05-10-2009, 10:28 PM
doesnt play anything. just freezes with everything

SnEaKs91
05-10-2009, 10:28 PM
hit it

Blair_Au
05-10-2009, 10:29 PM
i feel like it ^

Blair_Au
05-10-2009, 10:29 PM
fuck sony xD

SnEaKs91
05-10-2009, 10:32 PM
if i was you id send it back now, atleast your gonna get it fixed for free ( via warranty ), rather than wait an extra month to see if it does fuck up, fucks up and have to pay 335$ to get it fixed, not evan a new ps3 just new interior.
it may just be cod4 so id say give the ps3 a little floggin if your gonna want to send it back, atleast then if sony cant fix it they can send you another brand new one back with extra warranty..
save your save game date n shit but

Blair_Au
05-10-2009, 10:35 PM
well dick smith said if it breaks 3 times they will give me my money back. so this is the 3rd time so ill get my money back and buy a slim. i think i payed like 700 for it or 750 when i got it. if they dnt gimme money back ill send it direct 2 sony. dick smith fuck around 2 much when u sen it 2 them. takes them like 1 week 2 send it 2 sony n shit

Blair_Au
05-10-2009, 10:37 PM
give the ps3 a little floggin

fuck that im blowing this **** up xD

Chiips
06-10-2009, 09:49 AM
Thought it might had something to do with Black Eyed Peas...

that's rotten news dude :(

JAI38
06-10-2009, 11:28 AM
Hey my ps3 fucked up (yellow light of death)
Best thing to do is just trade ur broken ps3 into EB Games coz they give $150 even if it wont turn on. Then buy the new PS3 Slim.

Chiips
06-10-2009, 11:41 AM
Yeah the $315 or 335 it costs to repair the fat model... more worthwhile pikcing up a slim. But Blair's still got warranty it seems, just a real pain in the ***

Blair_Au
06-10-2009, 12:09 PM
yeh but ive still got a month of warrenty left..

Joshizzled
06-10-2009, 01:17 PM
yeh but ive still got a month of warrenty left..

Honestly mate sell it and get a slim :)

Blair_Au
06-10-2009, 01:47 PM
hahahaha! wooohooo! it works again! lets just say i gave it a tap over the noggin and now it works again!

Blair_Au
06-10-2009, 01:48 PM
i gunna sell it tho anyway

Blair_Au
06-10-2009, 02:01 PM
ignore that post about hitting it, that was my brother being a dickhead xD. when it froze i left it for like an hour and now it works. i think i will trade it in though.

HIT32MAN
06-10-2009, 02:11 PM
when my firt one broke i smashed it with a hammer and got my disc out felt good.

Joshizzled
06-10-2009, 02:32 PM
when my firt one broke i smashed it with a hammer and got my disc out felt good.

haha you smashed your ps3. thats classic.

+Rep

CheekyChimpanzee
09-10-2009, 05:34 PM
glad it's working Blair. You fucking CARVED last night.

BUT, yeah.. i'd trade to a slim before warranty runs out. Fucking things.